Онлайн-засідання школи педагогів інклюзивного навчання «Категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів): загальна характеристика, рівень підтримки».
15 вересня 2022 року працівниками ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти проведено онлайн-засідання школи педагогів інклюзивного навчання «Категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів): загальна характеристика, рівень підтримки». Асистент вихователя ЗДО №21 "Подоляночка" Ірина Прусак взяла активну участь у даному заході.
У ході онлайн-зустрічі обговорено ряд важливих питань, а саме: особливості визначення особливих освітніх труднощів у дітей з особливими освітніми потребами (Наталія Шеремета, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІФОІППО); участь фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у командах психолого-педагогічного супроводу дитини (Галина Іваночко, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІФОІППО); особливості роботи асистента вихователя інклюзивної групи в умовах воєнного стану (Оксана Липка, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ІФОІППО).
Учасники засідання отримали відповіді на проблемні питання, обмінялися досвідом з колегами щодо особливостей ведення документації асистентів вихователів інклюзивних груп ЗДО.
Під час онлайн-засідання учасники напрацювали алгоритми розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами за новим зразком та внесення її в автоматизовану систему роботи ІРЦ; звернули увагу на важливості формування психологічної готовності педагогів до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами, обговорили особливості роботи вихователя та асистента вихователя в інклюзивній групі та окреслили шляхи їхньої співпраці.