Психологічно безпечне освітнє середовище, як запорука розвитку успішної дитини

Безпечне освітнє середовище – це стан освітнього середовища, в якому: наявні безпечні умови навчання та праці, комфортна міжособистісна взаємодія, що сприяє емоційному благополуччю дітей, педагогів і батьків, відсутні будь-які прояви насильства.

Основними ознаками психологічно безпечного освітнього середовища є: людиноцентризм, гуманістична спрямованість; взаємодія, вільна від проявів психологічного насилля; референтна значущість і причетність кожного суб'єкта освітнього процесу до конструювання й підтримки психологічної комфортності освітнього середовища. Як відомо, потреба у безпеці є базовою в ієрархії потреб людини, без задоволення якої неможливо досягнути самореалізації.

Робота над створенням безпечного освітнього середовища у закладі освіти не припиняється з досягненням певного результату. Це безперервний процес реагування на нові виклики життя, пошук нових можливостей, ресурсів, генерування нових ідей і правил.

У ЗДО №21 "Подоляночка" пройшла педрада "Психологічно безпечне освітнє середовище, як запорука розвитку успішної дитини"

педрада

Педагоги актуалізували знання щодо сутності та ознак психологічно безпечного освітнього середовища, ознайомилися з методами вивчення та створення психологічної безпеки у закладі освіти.

педрада

Особливу увагу приділено негативним проявам психологічно небезпечного середовища (психологічне насилля, булінг, маніпулятивна впливи та ін.), їх розпізнаванню та запобіганню.

педрада

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування