Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників засобами інноваційних методів і прийомів

Мова – то серце народу: гине мова – гине народ

педрада

СЛУХАЛИ: директора ЗДО №21 Анжеліку Зубрицьку, яка нагадала присутнім рішення педагогічної ради №1 від та дала детальний аналіз їх виконання.

ВИРІШИЛИ: всім педагогам взяти до відома зауваження та пропозиції, що були зроблені під час аналізу виконання рішень педагогічної ради №1, працювати згідно наданих рекомендацій впродовж 2023/2024 навчального року.

СЛУХАЛИ: Тетяну Савлюк вихователя-методиста, яка ознайомила присутніх педагогів з довідкою за результатами тематичної перевірки «Стан роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку». Вона звернула увагу педагогів на недоліки, які були виявлені в ході тематичного вивчення, а також ознайомила з рекомендаціями щодо їх усунення та покращення роботи в дошкільному закладі з даного напрямку. ВИРІШИЛИ: взяти до відома надані рекомендації.

СЛУХАЛИ: Лілію Корж, вихователя групи №10 «Краплинка» яка розповіла колегам про «Комплексний підхід до розвитку мовлення малюків (освітній напрям «Мовлення дитини» інваріантного складника БКДО)». Вона наголосила, що мовлення дитини відбувається не лише через наслідування мовлення інших людей, а й завдяки активній мовленнєвій практиці, накопиченню власного досвіду адекватного використання мовлення в різних життєвих ситуаціях. А також окреслила основні види діяльності, пріоритетні для формування мовленнєвої компетентності з огляду вимог нової редакції БКДО.

ВИРІШИЛИ: формувати здатність дошкільнят продукувати свої звернення, думки, враження в будь-яких формах мовленнєвого висловлювання за допомогою вербальних і невербальних засобів, тобто розвивати власний комунікативно-мовленнєвий досвід дитини

педрада

СЛУХАЛИ: вихователя-методиста Тетяну Савлюк, яка надала «Методичні рекомендації щодо формування мовленнєвої компетентності дошкільнят». Вона зауважила, що провідною формою навчання дітей рідної мови та розвитку мовлення були і залишаються заняття різних видів і типів як спрямоване активізаційне спілкування. Водночас варто наголосити, що оновлення мети і змісту дошкільної освіти вимагає оновлення способів реалізації цього змісту (моделей, характеру, стилю мовленнєвої взаємодії педагога з дітьми), спрямування на особистісну домінанту освітнього процесу, зокрема і під час проведення занять з розвитку мовлення. Нагадала засоби формування мовленнєвої компетентності, які форми та методи застосовувати, звернула увагу на позицію і дії вихователя (доповідь додається).

ВИРІШИЛИ: - формувати у вихованців навички організованої суспільної мовленнєвої поведінки: уміння слухати інших, висловлюватися, коли запитують, слухати і розуміти мовлення, звернене до всіх; - під час проведення освітньої роботи з дошкільниками, надавати пріоритет інтерактивним методам навчання, будувати мовленнєву взаємодію з дітьми як із рівноправними партнерами, співрозмовниками.

СЛУХАЛИ Уляну Федунів, музичного керівника, яка продемонструвала власні напрацювання.

педрадапедрадапедрадапедрадапедрада

Ольгу Федуняк, вихователя групи раннього віку «Сонечко» з доповіддю на тему «Різновиди мовленнєвої комунікації з дошкільниками». Вона детально розповіла про організацію та проведення таких форм мовленнєвої взаємодії, як розмова-діалог, бесіда, полілог. А також наголосила, що для ефективної мовленнєвої взаємодії з дошкільниками не достатньо добре відомих методів і прийомів. Важливішим є щире бажання дорослого почути дитину як носія власної думки й певної життєвої позиції, зрозуміти її .

ВИРІШИЛИ: спонукати кожну дитину до повноцінного діалогу, підтримувати в її прагненнях та бажаннях.

педрада

ЯРМАРОК КРАЩИХ РОЗРОБОК, ПОСІБНИКІВ, ДИДАКТИЧНИХ ІГОР З РОЗВИТКУ МОВИ

педрадапедрада

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування