| 1 |
Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію) |
Перейти за посиланням |
| 2 |
Навчально-методичний посібник «Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ» |
Перейти за посиланням |
| 3 |
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями. Навчально-методичний посібник |
Перейти за посиланням |
| 4 |
Планування с прямоване на кожного учня Посібник з розроблення та впровадження індивідуальних навчальних планів |
Перейти за посиланням |
| 5 |
Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти. Керівництво для тренерів |
Перейти за посиланням |
| 6 |
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами |
Перейти за посиланням |
| 7 |
Інклюзивна школа: особливості організації та управління |
Перейти за посиланням |
| 8 |
Ключові принципи просування. Якість інклюзивної освіти |
Перейти за посиланням |
| 9 |
Права людини: знати, щоб захищати. Що треба знати про захист прав дітей з інвалідністю |
Перейти за посиланням |
| 10 |
Школа для кожного. Навчальний посібник |
Перейти за посиланням |
| 11 |
Універсальний дизайн в освіті. Посібник для педагогів. Серія «Інклюзивна освіта: крок за кроком» |
Перейти за посиланням |
| 12 |
Індекс інклюзії: професійнотехнічний навчальний заклад. Навчально-методичний посібник |
Перейти за посиланням |